maildropは1.8.0になりました

20050309:

AFFECTS
users of mail/maildrop
AUTHOR
sergei@FreeBSD.org

maildrop has been recently upgraded to 1.8.0. This version has the following changes:
maildropは、最新のアップグレードで1.8.0になりました。このバージョンの変更点は以下の通りです:

  • Maildir quota is now enabled by default.
  • Maildirクオータはデフォルトで有効です。
    The following options were deleted:
    次のオプションが削除されました:
    • WITH_MAILDIRQUOTA
    • WITH_TRASHQUOTA
  • New option WITH_AUTHLIB is added, which provides optional support for Courier Auth Library (mail/courier-authlib port).
  • 新しいオプションWITH_AUTHLIBが加わりました。それはCourier Authライブラリ(mail/courier-authlib ports)のオプショナルサポートを提供します。
  • Userdb authentication, LDAP and MySQL support are provided through courier-authlib now, thus the following options
  • Userdb認証、LDAPMySQLのサポートがcourier-authlibにより提供されます。したがって、次のオプション have been superceded by WITH_AUTHLIB.
    はWITH_AUTHLIBに置き換わりました。

$FreeBSD: ports/UPDATING,v 1.158 2005/03/09 12:45:06 sergei Exp $